Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

GHEMOTOC

on September 25, 2006

blackisor/luckysor. mi-e dor de cutu mei. n-am prieteni, poate ar trebui sa-mi fac unii noi sau mai bine mi-as lua un caine. muuuuuuuult mai buna a doua varianta. numai ca la cluj n-am casa mea, n-as putea sa-l duc la galati cu mine, pentru ca acasa mai am doua fete cucuiete si s-ar certa. aici n-as avea cu cine sa-l las. totusi vreau un ghemotoc al meu. mult n-o mai duc fara el. sa imi iau un hamster? nu vreau, am mai avut, mor prea repede. porcusor de guineea? as putea, totusi traiesc maxim 5 ani si eu nu suport bine mortile. papagal? nu-nu, vreau un puf. pisicuta? varianta cea mai la indemana? totusi, la cluj sunt 2 caini in curte, daca iese pisu si-l prind cainii? totusi, eu vreau cutu. mult tare de tot. daca nu, nu mai rezist mult in orase prafuite cu oameni fara fete. sa fie vina mea? nu cred. m-am obisnuit cu sinceritatea si inocenta animalelor si oamenii n-au nimic in comun cu aceste calitati. asa ca, eu ce ghemotoc sa-mi iau? cred ca o sa caut o pisicutaImage cine ma ajuta?Image

One response to “GHEMOTOC

  1. lala says:

    cauta o pisi .o s agasesti un ghemotoc sigur:).o feresti de catei:) eu si dosi te pupam.

Leave a Reply

