Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

CE INSEAMNA FERICIREA

on October 17, 2006

sa merg la intamplare pe strazi pe care nu le-am mai vazut in viata mea. sa merg intr-un loc unde nu am mai fost niciodata. sa am curajul sa mananc tot ce-mi trece prin cap, chiar daca dupa aceea stiu ca o sa mi se faca rau. sa nu ma opresc din vorbit, chiar daca nu ma mai asculta nimeni. sa ninga si sa fac un om de zapada. sa reusesc sa constientizez ca lumea pleaca, nu se mai intoarce si sa accept lucrul asta. sa beau cafeaua cu frisca si lapte. sa fumez doua tigari la cafea. sa strang o mana. sa alerg prin ploaie si sa sar in balti. sa-mi cumpar covrigi si sa-i mananc pe o banca, singura. sa citesc ziare stand in pat. lucruri multe si marunte, pe care nu le-am mai facut de mult. sa-mi aduc aminte de jocurile pe care le jucam cand eram mica. mi-e frica sa ma intorc in timp. persoane care erau si acum nu mai sunt, sentimente pe care reuseam sa le simt si acum nu mai pot. cuvinte pe care le spuneam si acum nu mai exista in vocabularul meu. pana la urma fericirea e un lucru marunt, oamenii ii dau dimensiuni marete. pentru mine, fericirea e mica-mititica si trebuie sa stii sa o protejezi, sa ai grija de ea. daca se supara, se face prea mare si n-o mai poti suporta. pentru ca nimeni nu stie sa indure multa fericire.

One response to “CE INSEAMNA FERICIREA

  1. Mircea says:

    cat se poate de adevarat

Leave a Reply

