Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

MI S-A SPUS

on October 25, 2006

ca sunt iubita, ca as putea face orice imi doresc, ca am un rost pe lumea asta, ca imi vine bine culoarea albastru – scoate ochii in evidenta, ca trebuie sa am mai multa rabdare, ca detergentul tide spala rufele cel mai bine, ca daca ma lovesc si ma doare sa ma gandesc la ceva frumos si o sa ma fac bine, ca sunt o persoana de incredere, ca stiu sa ma distrez, ca stiu sa beau, frumos, nici mult, nici putin si nu supar lumea, ca daca imi place o persoana ma port foarte urat cu ea ca sa o sperii, tocmai pentru ca nu am incredere in mine, ca scriu frumos, ca n-am talent, ca am bilute si elastice de prins parul dragute, ca am facut o obsesie pentru caini, ca nu stiu sa ma port cu oamenii care imi plac, ca imi bat joc de unii inutil, ca pe altii ii iubesc degeaba, ca cer prea multe si am pretentii prea mari, ca sunt prea sigura pe mine, ca biscuitii pepito sunt cei mai buni, ca beau prea multa cola, ca nu vreau sa fiu sincera. eu nu mai spun nimic, nu sunt de acord, nici nu contrazic.

Leave a Reply

