Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

ASTAZI

on October 29, 2006

a plouat afara, am invatat cum trebuie sa le explici oamenilor ce vrei de la ei, am mancat papa bun, am ramas in pana de cafea, am reusit sa termin cola pe care mi-o cumparasem acum doua zile, am reusit sa gasesc titlu la trei fotografii, am povestit tot ce-am avut pe suflet, mi-a fost somn si mi-a trecut, am ascultat aceeasi piesa incontinuu, mi-am imaginat cum ar fi fost daca traiam intr-un basm, fapt ce m-a determinat sa vreau sa citesc povesti pentru copii, m-am simtit mica-mitica si totusi mi-am dat seama ca sunt mare-mare, mi-am recunoscut mie ca-mi place sa scriu, m-am simtit un pic singura, dar mi-a trecut. la sfarsit mi-a fost un pic frica si am vrut o imbratisare. am primit una virtuala, foarte buna. acum caut in mine, poate pe tine, poate pe el.

One response to “ASTAZI

  1. lala says:

    ramai tot mica-mica pentru unii:)

Leave a Reply

