Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

SE PARE CA

on November 19, 2006

m-am trezit de dimineata cu o sete enorma. sete de nou, de frumos, de miraculos. mi-am amintit de basmele care se termina intotdeauna cu bine, de oamenii care pot si reusesc, de iubirea curata, de mirosul de copilarie ce-mi razbate cu greu acum in amintire. m-am trezit cu dorul de a da usa la o parte, de a tipa si de a glumi, de a povesti lucruri care te bucurau nespus, chiar daca nu insemnau nimic. le povesteam eu si atat conta. de pat si de televizor, de pozele cu mine si cu sora mea, care domneau peste tot. de masa mare, sub care ma bagam cand veneam de la scoala si-mi faceam cort, de bucuria ca veneam in vizita, de dosiq care iti dadea mereu labuta cand o rugai, de dosiq care atunci cand a fost bolnava tare, raspundea numai daca o strigai tu. de felul in care jucam carti, de iubirea pe care mi-o purtai orice as fi facut, de mustrarile dragastoase ca arat ca un baietoi, ca nu ma imbrac ca o fata normala. de girja cu care ma aparai, spunand ca stiu eu mai bine ce fac. de plansul ce ma cuprindea cand pleca mama de acasa si o asteptam cu infrigurare lipita de usa. si cand auzeam tocuri pe scari, tipam ca vreau sa plec. niciodata certuri, niciodata probleme, numai senzatia de poveste si mirosul de bucurie. daca nu vorbesc, nu inseamna ca uit. daca nu plang, nu inseamna ca nu doare. daca oamenii evita sa vorbeasca cu mine, nu inseamna ca n-as povesti totul. daca fac ceva, sa stii ca pentru tine fac totul. daca ma ridic, desi doare, daca lupt, desi stiu ca n-o sa castig niciodata, daca iubesc, desi nu are nici un rost, o fac pentru mirosul de cozonaci si pentru paharul meu cu sifon.

One response to “SE PARE CA

  1. lala says:

    i feel it too…

Leave a Reply

