Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

ACUMA, NU CER CHIAR CENZURA…

on November 23, 2006

si totusi: numai lucruri rele se intampla?numai mahala, numai violuri, crime? numai gheorghe care-i da in cap lui maricica? eu una nu mai am nici un contact cu televizorul. n-am cablu, n-am tv, n-am tv tuner, n-am nimic. si lumea mea e una mai realistica: da, exista greutati, dar si intamplari frumoase. pentru asta multumesc prietenilor mei adevarati, care sunt prea putini, dar totusi, sunt. pt ca prieteni de o bere, o data la luna, am destui… chiar prea multi. asa ca, voi cei care sunteti langa mine si ma suportati, va multumesc mult. pt restu: ii bine si la bere, numai ca si berea asta devine plictisitoare cu voi:P

Leave a Reply

