Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

SUNSHINE

on January 4, 2007

e o poveste cu si despre caini. toti cei care au trecut prin viata mea, fara stapan, fara casa, pe care am vrut sa-i iau cu mine si sa fug. a fost o fetita, normal, peste tot exista una. era toata roscata si latra pe toata lumea, se repezea sa muste, era o problema. fetita ma iubea pe mine, muuuuult. cand a adus pe lume ghemotoacele ei, fetita a devenit si mai rea. copiii de la bloc i-au pus ghemotoacele in lift, au aruncat cu pietre in ele. fetita a devenit si mai rea. totusi eu aveam drepturi depline asupra ei si a ghemotoacelor ei. toata lumea o ura, eu cand o vedeam, o strangeam tare-tare. ghemotoacele au fost omorate, fetita a fost dusa undeva departe. apoi jojo, o catelusa mica-miculuta si alba. ii dadeam de mancare si nu manca pana nu o mangaiam si nu dispaream din orizont. jojo se agata de piciorul meu cu toate 4 manutele ei si nu ma lasa. cand am hotarat ca jojo trebuie dusa in casa si salvata de oameni, jojo a disparut. odata cu ea si jumatate din sentimentele mele bune pentru oameni. gorbi era mare si alb si avea o cicatrice pe frunte. mergea ca un gentleman la plimbare cu mine, intotdeauna in fata mea. il duceam in vizita la etajul 7, unde stateam si el intra cuviincios in casa, inspecta si apoi se uita la mine. stia ca nu poate ramane si ma ruga el sa plece, pentru ca n-as fi putut sa-l dau afara din casa. codita, lucica, floc erau admiratorii dosiei. dormeau in fata usii mele, ma urmareau, se urcau cu mine in lift, mergeau cu mine in barurui. niciodata n-am avut un admirator ca ei… gigione sau lordul john e prietenul lui lucky. mereu cu noi la plimbare, mereu sa ne apare, fara sa ne sufoce. doarme si el la usa. vecinii il bat si plange, dar se intoarce mereu. si berta, sefa gastii de la bloc. motolita, botita, murdara si cat stie ea sa dea din coada si sa-mi zambeasca daca ma vede… nu vreau sa traiesc intr-o romanie unde cainii sunt spanzurati si lumea se bucura… nu vreau sa treaiesc intr-o tara europeana unde, daca se aplica acea lege care spune ca asociatia de locatari trebuie sa-si dea acordul pentru a tine cainele la bloc, lucky va fi trimisa departe… si daca legea va fi aplicata, intr-o tara de barbari, mii de caini vor fi omorati fara regret. va urasc atat de mult, incat ma sufoc de plans, de ciuda ca nu pot face mai nimic. nu pot decat sa impart alinturi si papa, apa si o vorba buna. doare atat de tare tot si trece odata cu primul botic fericit. nimic si nimic nu e mai bun si mai pretios decat un cutu….

2 responses to “SUNSHINE

  1. Ioana says:

    Nu ti se pare ca puppyul ala din reclama la Bergenbier seamana cu Dosica? 🙂

  2. lala says:

    dogs rules!they are so much better then any human…

Leave a Reply

