Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

EXISTA NISTE SITUATII

on January 10, 2007

da dom’le, exista nijte situatii in care chiar nu jtiu cum sa procedez. situatii in care intreb ceva si nu mi se raspunde. si persoana respectiva se comporta de parca n-aj fi spus nimic, hai sa trecem peste situatia penibila, intelege ca tacerea = nu si nu te face mai tare de caca-o. pai, tot persoana respectiva ma cauta apoi, hai sa fim prieteni, hai sa ne facem ca nu s-a intamplat nimic, hai sa ne tachinam, vai ce frumos e totul. intru in joc, ca o friaera wanna-be ce sunt. nu s-a intamplat nimic, de fapt eu n-am intrebat, tu nu te-ai facut ca de fapt eu n-am intrebat nimic, vai ce bine e asa, fara obligatii, fara situatii penibile, fara complicatii. stop game. bleah! eu de fapt nu sunt asa… nu ma prefac, cand intreb, astept raspunsul, oricat de penibila ar fi situatia in care m-ar pune acesta, prefer sa aud, decat sa ma complac intr-o tacere confortabila pentru oameni-lasi-comozi-ipocriti. stiti ce urasc eu cel mai mult? prefacatoria!!!! pot sa suport situatii penibile, pot sa ma inrosesc, pot sa ma fac de ras, pot sa suport nu-urile categorice, sau pleaca bah de aici, incurca-lume-ce-esti. nu pot trai in schimb cu: vai ce prieteni suntem, asa cand ti se scoala tie, oricine ai fi, de fapt, stiti voi cine. frustrarea asta a mea vine de la faptul ca supararea trebuie sa aiba un motiv, ca daca vrei un raspuns, intrebi si daca ejti intrebat, raspunde. nu te face ca nu s-a intamplat nimic, din comoditate. nu te crede mai bun/a ca m-ai salvat dintr-o situatie penibila. eu vreau sinceritate, nu fug de responsabilitate, nu mi-e frica sa ma impiedic si sa cad cu fundu’ in gunoi pe o strada plina de oameni aranjati pana in varful capului. nu incerc sa ma ridic repede, parca nimic nu s-ar fi intamplat. ma ridic cum pot si tin capul sus. cel putin eu nu ma fac ca lucrurile nu s-au intamplat. si comic, daca life = bitch, why don’t you fuck it, for fun, instead of complaining?

2 responses to “EXISTA NISTE SITUATII

  1. Mircea says:

    public atitude ?

  2. Ioana says:

    Si daca politica e o curva => ca life=politics. Nu suna bine deloc. BR sometime? 😉

Leave a Reply

