Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

MA SIMT SUFOCATA DE

on March 4, 2007

zilele astea m-am plictisit. am stat cam mult timp singura si m-am uitat la tv. fatal error! bang! bang! cel mai mult m-au enervat reclamele, dintre care cea mai sufocanta mi s-a parut cea la bonduelle. e o animatie, o boaba verde cu palarie si umbrela care canta si danseaza in ploaie, intr-un lan de porumb si tot felul de legume imbecile. si boaba (de mazare presupun) canta galant ce mult ii place savoarea bonduelle si cat ii place sa manance bonduelle etc sau ceva in genu’. marea mea dilema e: boaba de mazare mananca tot boabe de mazare, deci ar fi un fel de carnivor in mediul uman ceea ce o face prin analogie (recunosc, gandirea mea e cam sucita) bobnivora in lumea boabelor de mazare? care e logica? boabele de mazare se mananca intre ele si canta fericite dupa aia? un fel de ritual de pe vremea triburilor? un fel de trimitere la oameni, care, ca sa fie fericiti, se calca in picioare/mananca intre ei? sau, pur si simplu, e o reclama imbecila, de care nu mai poti sa scapi, pentru gospodine terfelite, plozi imbecili, care casca toata ziua creieru’ plat in ecrane, fie ele de tv sau calculator, pentru barbati care isi beau berea la tv, bere ce li se prelinge pe burta enorma, acoperita de un maieu murdar? cliseu de-a dreptu’, dar tare bine seamana cu cei de langa noi sau chiar cu noi, oricat ne-ar deranja sa recunoastem. am mai vazut un film tampit despre evrei si religia lor, care strica tot si…nici nu mai tin minte. am ramas doar cu savoarea bonduelle. si, mai presus de toate, m-am dus la magazin la cumparaturi. si mi-am luat boabe de porumb la conserva. ghiciti marca? bonduelle…prima oara m-am enervat cand am vazut, nu le-am luat intentionat, pur si simplu mana a apucat ce ii era la indemana. a lucrat subconstientul? mesaje subliminale? plan diabolic cu boaba bobnivora care cucereste piata legumelor la cutie? stop, inchide televizorul, bea cola, revino-ti. so what daca ai luat bonduelle? imediat scapi de toate, arunca televizoru’, ca a dresat poporu’. si sa mai spuneti voi ca tv is not evil…my ass!

2 responses to “MA SIMT SUFOCATA DE

  1. Ioana says:

    Mai nici sa fie televiziunea asta unealta diavolului! Biata de ea, e “satanizata” chiar daca reclamele si “product placement”-ul sunt ubicue – la radio, pe net, prin SMS, pe cladiri, in filme, in videoclipuri s.a.m.d. Poti fi tampit numai daca te lasi tampit, si cum tu nu esti genul cel mai bine ti-ar prinde nitica detasare si… bere? 😀

  2. emil says:

    macar au fost bune?ti-au mai alinat durerea provocata de micul moment de imbecilitate?:P

Leave a Reply

