Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

FRANTURI

on March 19, 2007

statie. capat de linie. magazin non-stop. pachet de lucky strike, lights, dar lights sa fie si orbit pasitle. o mie de lei? nu, imi pare rau…. primesc restul cuvenit. in spatele meu, domn mustacios, l&m. o mie de lei? am, domnita! ba nu, imi pare rau. mana tremuranda, zambet crispat, vanzatoare furibunda. de unde sa dau la toata lumea rest? o mie, domnule, va rog, nu ma zapaciti! autobuz, 35, babe disperate se imping sa ocupe un loc pe scaun. calma, astept sa se termine masacrul, ma urc si eu. normal ca prind loc jos, capat, autobuzul era gol. statia spitalul de recuperare. babe, multe, se pare ca numai ele merg cu autobuzul. baba, vizavi de mine, pe scaun, vrea sa se aseze, frana, baba peste mine, zambet fara 3 dinti din fata, scuze, batranetea asta, nu mai poti face nimic. nu vreau sa urasc batranii, bunica mea, ea era cea mai buna, o iubesc, nu pot uri batranii si, totusi, bunica mea era asa cum numai ea putea fi… statie, observator, studenti, freze tampite, fete filate, nu se mai poate respira. o tot sun si nu raspunde, dupa aia da bip si, cand o sun, nimic. ai zice ca e tampita, n-o s-o mai sun, mai bine ma duc la urata aia, ca se fute oricand. adidasi aurii, blugi cu petice, sacouri, baieti cu pubertate si infantilitate, doua cosuri pe varf de nas. statie, calea turzii, nimeni. fete care discuta de unghii, manichiura si prietenii lor. da , numai fete din astea sunt in stare sa aiba o relatie. mai bine singura decat asa. baba novac, statie, pot sa respir, ma dau jos, ganduri de-a valma. lucky, ce ma fac, cum te ajut, depresii peste tot, n-ai cu cine vorbi, mama la 2-3 zile la bucuresti, oare o sa se faca bine? lume pleaca, tu tot acolo ramai, nici un job ca lumea nu esti in stare sa ai, lucky, oare daca o sa te sterilizez, o sa fii mai bine? fete, multe fete, pe care sunt prea preocupata sa nu le vad, lumea te impinge, tu mergi. pauza, stop. si atunci cand i-ai spus ca nu esti suparata, ca ti-ai dat seama ca ai exagerat, s-a facut tacere. nu mai vorbeste cu tine. mda, poate ma duc sa-mi fac unghiile si asa o sa fiu si eu in stare. de fapt, care era destinatia mea? ganduri, ganduri si am uitat. ma pot sui oricand in 35, am abonament si ma poate duce autobuzul undeva si o sa inteleg ce vreau eu de la lumea asta si ce vrea ea de la mine.

2 responses to “FRANTURI

  1. lala says:

    ma,copilu’, a venit primavara.hai sa lasam depresiile. tre’sa iasa toate bine cumva:)

  2. Alina B says:

    chiar asa!nu mai fii asa deprimata, stop doing this!:)copacii au inflorit, pasarelele canta..e soare afara, un pic cam frigut da merge…in rest…on vedea toate vine da toate trece maica :)).pup.

Leave a Reply

