Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

IN A FAIRY-TALE

on May 5, 2007

unii oameni mi se par desprinsi dintr-o poveste. traiesc in norisorii lor, cu aromele de fericire, cu fluturasii in stomac, cu bucuria unei vieti furate, asa, pe furis, cand nimeni n-a fost atent si ei au scapat de noroiul banalului. altii au luat uratul in brate, nevrozele le-au fost cel mai bun prieten, au trait repede, au atins partea de geniu si au plecat. inca ma mai mir si acum, ca atunci demult, in copilaria oricum ratata, de oamenii veseli, care cred si se bucura de orice sentiment, care sufera dramatic, cu plansete si urlete.
undeva pe la mijloc presupun ca plutesc si eu. nici intr-o parte, nici in alta. si e ciudat cum oamenii dispar. incet, unul cate unul, se duc din viata mea. pleaca, si eu raman in urma lor, sa ma intreb de ce. acum nu mi s-a mai parut nicicum ca inca unul nu mai e. poate ca m-am obisnuit cu ideea, privesc in urma la toti si mi se pare ireal ca n-o sa mai fie niciodata. s-au oprit, poate ca au mai clipit o data si au incremenit. dupa aia s-au micsorat, s-au uscat si s-au topit. n-a mai ramas nimic in urma lor.

2 responses to “IN A FAIRY-TALE

  1. Mesmeea says:

    fain si profund comentariu, draga dora.

  2. lala says:

    superb scris! very touchy…

Leave a Reply

