Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

IMI PARE

on August 12, 2007

imi pare ca fac totul pe dos. exact invers de cum as vrea si de cum ar trebui.
– dora, am senzatia ca le faci in ciuda.
zambet stupid, suspendat.
cand s-au impartit toate particelele de suflet, am ratat o particica. tocmai pe cea care facea legatura, tocmai pe cea care vibra cel mai tare. nu s-a mai legat nimic, totul a luat-o alandala prin mine, ba prea sus, ba prea jos. am vrut sa le adun, sa le fac sa stea dracului cum trebuie. am numarat cu rabdare: o secunda, doua, trei…. si s-a imprastiat iar totul. unele s-au dus in maini, altele in picioare, unele in stomac, ba unele chiar si in cap. s-au speriat ca nu stau impreuna si au inceput sa faca dupa cum au avut chef. suntem un tot si totusi totul e plin de alti intregi mai mici. si ei vor sa stea uniti, dar uite ca se mai intampla si altfel. suflet imprastiat, dupa pofta lui.

One response to “IMI PARE

  1. lala says:

    se va aduna si sufletul asta imprastiat .sunt sigura! o sa gasesti tu un super glue!!!

Leave a Reply

