Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

FOST-A VACANTA

on August 24, 2007

in mai multi pasi, in mai multe etape:
1. stransu’ zestrei de la cluj in saci, cutii, cutiute, genti cu scrisuri in alte limbi pe ele, tot ce s-a putut gasi sa arate a impachetator. urmeaza renovarea apartamentului de la cluj de catre proprietara fluieras, pe-al sau melodic nume. colega alina abandoneaza cetatea, zboara catre un camin particular. nu-i nimic, strang eu. ajunsa cu adunatu’ la bucatarie, cedez. si-asa nu umblu prea des pe aici, le las asa. pastrez pentru mine un rucsac mare si unu’ mic, ma sui in tren si:
2. brasov, vreo 4 zile, cu mami. ajungem la vila unde trebuia sa stam, mare soc: tanti natalia, gazda, e pisaloaga si are varice, pe deasupra o voce de se aude din orice parte, zgarie striatiile de pe creier, pana ce devine plat. terase multe, cumparaturi si mai multe, sa nu ma dezic de statutul greu castigat de fashion victim. mami nu poate sa mearga, nu-i nimic, stam la terase, filosofam, ne certam, mai si radem, mai si tipam. citesc, cat apuc, pe unde apuc, vreo 2 ore in gara, in asteptarea trenului spre…
3. galati, cainii mei frumosi, moi si pufosi. iesit la terase cu prieteni de-o viata, jucat carti, socializat cu cluju’, fericire mare ca nu m-am intalnit cu partea masculina de la mine din casa decat de 2 ori. asta da realizare! hai c-am stat prea mult..
4. bucuresti, 41 de grade, carat bagaje, nervi, 10 jumatate dimineata, intalnire intamplatoare cu un fost coleg, bine fu’ in facultate… kfc, centru incins, magazine, in cautare de shoesi, nu de alta, da vreau sa-mi mentin statutul de fashion victim (vezi mai sus). drum de intoarcere, caaaaaaaaaald si iar
5. galati, inca un pic, hai o terasa, hai o plimbare lunga cu dosiq si muzica in ureche, hai la 1 noaptea cu luckysor si uite-asa
6. tren, cluj, stat la o prietena binevoitoare, apartament inca in renovare, proprietara care suna incontinuu, iesit in insomnia, mers in pub cu prieteni de-o viata, mers sa luam bilete
7. drum spre tg jiu, 2 ore de tacere, c-un laptop in brate, ma uit la film. glume, ras, oameni multi si diferiti, invatat cate ceva despre ei, despre mine. promis mie ca n-o sa mai fiu rea cu persoanele care mi-s dragi, dat in bara monumental. interviuri, un cutu mic moale si cald care merge cu noi la intoarcere, trei ore de stat in camp cu trenu’, iar ras, ascultat obsesiv aceeasi piesa, amintiri frumoase ca o bucata de turta dulce vanduta la targ, zambet in coltul gurii, tamp si nostalgic…
8. cluj, intors la apartament proaspat renovat. the horror!!! in baie, pe faianta albastra, brau de delfini albastrii cu pescarusi in fundal, monstruozite!!! omg! omg! albastru muuuult si rau. cuier nou-nout in hol, covoare lipsa, gresie, faianta, ba, in bucatarie mai e unu spalacit (covor wannabe). frigider mucegait, calculator destramat, offf, masina de spalat nu merge. mers la aceeasi prietena binevoitoare, spalat haine, stricat masina: m-am nascut pentru asta? insomnia, insomnia, prieteni, fluier de la coca-cola…si
9. busteni, dosia, dosia si iar dosia. pupat labute, mers cu dosiq pe munte, mers cu telescaunul, dus dosiq peste tot, poze multe cu prietena binevoitaoare si proaspatul obiectiv achizitionat cu greu. familia mea, mancat mult, amintit de cartea ce mi-o luasem de la tg jiu, citit un pic, amintit de cartea sechestrata de prietena, eram la jumatate, oare ce s-o mai fi intamplat? si
10. cluj, apartament cu delfini, insomnia, hai c-ajungem si in padure, hai ca trec printr-o experienta unica, ma descompun un pic, ca sa ma recompun la loc, mai inraita, mai necajita, un pic botita, dar imi place sa ma uit la mine in timp ce ma ridic. si ce? eu sunt mare si tu inexistent. andrei serban de 4 ore, 2 carti citite, micul print invatat pe de rost, o portie mare de caractere si uite asa s-a dus vacanta. poate ajung la timisoara? gol pe dinauntru, plin pe afara, instrainata cu zambet pe buze. diseara ma duc la bere. vacanta m-a obosit.
p.s. : in urma tentativei de renovare il gasesc pe jose (a se citi hoze, cactusul) plin de var, ingropat sub praf. il sterg cu rabdare si povestesc cu el despre una , despre alta. acum mai are 2 vecine, ceva muscate, fara flori, bucatica mea de rai.

4 responses to “FOST-A VACANTA

  1. Mesmeea says:

    haios, dora-bebe, haios!

  2. lala says:

    superb! am ras, m-am intristat…am trecut prin toate cu tine.te pup!

  3. Meekh says:

    Chiar ai invatat Micul Print pe de rost? Io nu chiar, da’ nu ma pot abtine sa nu ma-ntreb: de ce sintem atitia? Vai, steaua noastra! Sau, mai bine, “vai, asteroidul nostru!”? Zic si io…

  4. dora.bebe says:

    multumesc pentru haios, eu asa mi-am simtit vacanta, nici asa, nici altfel, ca un fel de drum lung din care am mai invatat cate ceva.
    lol. stiu micul print, imi scapa cateva pasaje, poate le mai incurc, oamenii mari oricum nu inteleg. dar mai citesc de cateva ori si o sa fie bine 🙂

Leave a Reply

