Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

ADEVAR GRAIT-A GURA GANDITORULUI, CA MAI BINE TACEA, CA FILOZOF RAMANEA

on June 13, 2008

Din ciclul Dragostea nu moare, Ce-i al meu e pus deoparte, Sa vezi si sa nu crezi etc mai jos, opinii tavalite de ras, fara cometarii:

De cand folosesc ratusca pentru baie, fetita mea
nu mai plange cand o spal

Am achizitionat de curand un astfel de produs si
il recomand cu caldura. Va veti incanta musafirii
pregatind repede cea mai aromata cafea.

O carte de cumparat daca esti student si vrei sa
te intereseaza Pedagogia, sau ai terminat si nu
ti-a gasit de lucru invata cum sa fii profesor

Claudiu Bleont este un actor roman cu mult har
artistic

la un asemenea pret eu zic ca arata foarte bine.in
lipsa de cauza despre calitatea produsului nu pot
sa zic nimic,doar atunci cand le voi
incerca.oricum sper sa fie satisfacatoare. in rest
totul pare sa fie ok!

Imi place din toate punctele de vedere.Mai ales ca
are si un pic de retro.

ALPENLIEBE capsuni sunt drajeurile mele preferate
pentru ca intradevar simti gustul capsiunilor.

Esteutil familiilor compuse din mai mult de 3-4
persoane, deoarecese pot incalzi cantitati mai
mari de mancare

Imi plac ca sunt complet negri si au un design
care mi-a atras atentia, in plus pretul este
acceptabil pentru ceea ce ofera. Mi-e nu-mi vin bine pentru ca lentilele sunt un
pic mai mult dreptunghiulare, mai lungute, sunt
prea mari pentru aspectul fetei mele, din pacate

sunt usor de folosit parca nici nu le simti cand
le-ai pus.mi mi-au placut la nebunie iti poti
transforma knd vrei privirea.am fost foarte mandra
cand mi-am vazut noua mea privire.toti care m-au
vazut au fost interesati sa-si procure aceste
lentile.superb

Aceasta Biblie ar trebui sa existe deschisa pe
masa de lectura a oricarui crestin. Eu o am si
sunt foarte multumita de ea. Explicatiile pe care
le-am gasit in ea mi-au elucidat multe intrebari
pe care le aveam inainte, cercetand Scriptura.

Maine e ziua mea de nastere si prietenul meu mi-a
cumparat acest parfum Visit for Women AZZARO –
rosu e culoarea dragostei/ nu mi-a venit sa cred
cat de bine miroase! am verificat rapid pe site si
am ramas uimita de-a dreptul – acel filmulet de
inceput ex Nu stiu, poate un pic de argintiu si pe sticla,
contrastul ar fi perfect!

Avand in vedere necesitatea intretinerii
frumusetii, acesta este un produs care valorifica
zona ochilor. Este un produs cam scump
intr-adevar, dar merita 100 la suta. Haideti
fetelor fiti frumoase tot timpul!!!!

Cartea Tot ce ne este necesar de Karen Mitchell,
mi se pare grozava. Este intr-adevar un imbold si
o incurajare pentru orice crestin serios care nu
este crestin doar cu numele. Este inspirata din
viata si inradacinata in Scriptura. Este bine
scrisa

Paul Claval este un profund ganditor in domeniul
Geopoliticii; are o imagine clara si o logica
impecabila pe care le combina cu un bagaj vast de
informatii. Lucrarea Geopolitica si Geostrategie
trebuie sa fie o lectura obligatorie pentru orice
pasionat

Nu este mazare ,ci piatra,am fiert la ea trei ore
si nici o schimbare si nu e singura firma cu
aceasta problema ,mazarea acum vreo opt ani era
cea mai rapida mancare , cincispezece minute daca
depaseai timpul devenea terci,nu stiu ce se
intimpla o fi soiu

nul dintre cele mai bune produse de pe piata
pantofilor spor o firma foarte cunoscuta si
respectata chiar si de concurenta un produs usor,
elegant care te face sa te bucuri de tot confortul
mersului pe jos am avut o experienta neplacuta cu acesti pantofi
in momentul cand un prieten mi-a cerut sa-i
imprumut sa participe la un concurs de atletism

sint pro iaurturilor danonino gigantino ii dau
copilul meu gigantino de la un an contra nu sint dar am o sugestie bagati mai multe
sortimente de danonino gigantino ca fata mea face
2ani si la o masa maninca 2 gigantino dar nu sint
decit 2sortimente si ca sai diversific fructele
trebui sa cumpar mic si trebui sai dau 4 mici

Deci, da. Gandesc, deci sa afle toata lumea. Deci, gandesc, da?

One response to “ADEVAR GRAIT-A GURA GANDITORULUI, CA MAI BINE TACEA, CA FILOZOF RAMANEA

  1. lala says:

    deci, ma stric de ras citind. deci, da:)

Leave a Reply

