Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

DE VACANTA, IN TOATE FELURILE

on August 18, 2008

E gata. Ati observat cat de incantata e toata lumea cand vine vacanta ca o sa faca altceva, ca o sa se odihneasca, ca o sa aiba timp, ca o sa stea cu burta la soare pe undeva? Pe mine inactivitatea ma omoara, e cel mai mare dusman al meu. Mi-e frica de ea, pe bune.

Sa prezinte legitimatia de calatorie la solicitarea organului de control, sta scris frumos in trenul cu care m-am dus la Razboieni, e una dintre obligatiile calatorului educat. In fata mea stau cuminti trei copii umflati cu pompa si o mamaie. Eu – adancita in Raiul gainilor – nu care cumva sa fiu poftita la o felie de paine cu salam.

Actionati butonul pentru declansarea apei, Intercity Bucuresti-Cluj, un profesor de geografie clujovit, cu maieu cu gaurele, sort, trei bratari de aur si un lant gros, negru pe piept de atata soare. Da, da, mai scoateti nasu din Degete mici, domnisoara!

Era mititel, insa era capabil, doi batranei simpatici, trageau nadejde de conversatie argumenata. N-ai cu cine, dom’le, e Zarva in livada de guave!

– Cred ca ei, Marius cu Danuta, se duc cu masina…

– ….Aaaaaaaa… Cred ca da!

Si-asa imi imaginez un Clar de femeie si o relatie de 40 de ani unde 2 batranei simpatici o sa poarte un dialog despre ceva, un subiect. Frumosii invinsi o sa stie ca mai buna e tacerea.

Cut this shit off from me! James pe scena, eu in public, el in negru, eu uda la piele, el e jos pe scena, razand, eu acolo in public, in transa.

Mare si Fara Zahar, papa la Soni, direct din cazan, un Baniciu, Draga Miruna, iti spun printre soapte si-un Vintila pentru Sfarsitul nu-i aici. Oameni multi, identici, galagie, durerea aia surda din piele ca am renuntat la ceva si lipseste a dracu’, asa ca tigara de dimineata, ca mana cu care-mi amestec zaharul si laptele din cafea, ca genunchiul cu care lovesc, atunci cand nu stiu cum sa ma descurc cu pielea aia bolnavicioasa. Scafandrul si fluturele se cheama substitutul, numai ca el sapa si nu construieste.

Casa, veche, amintiri de copil care colectiona si se lasa colectionat, juca si se lasa jucat, organiza si se lasa organizat. Exuvii pe langa, neputinta de a privi doi ochi carora le-ai facut rau, stiind ca le faci bine, chiar asa: Cine naiba decide? Si de ce e bine? Sau rau? Si de ce futu-i dracu de viata simt? Si decid? Si renunt? Si mi se pare ca asa-i mai bine?

Parinte batran, uscat, planuri esuate, neputinta, nu-i nimic, eu am Fight Club, nu vreau sa stiu ca a alege e o optiune, eu nu aleg, eu simt.

Mi-am incaltat Ghetutele fericirii si o sa zbor la Tigger si-asa Winnie the Pooh al copilariei mele o sa ma cheme intr-o expotitie, de unde o sa iesim transpirati si colorati. Pentru ca ustura si doare si secatuieste sa renunti.

One response to “DE VACANTA, IN TOATE FELURILE

  1. lala says:

    Deci unde este commentul meu? De ce l-ai sters?:(((

Leave a Reply

