Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

AUZI, TU ESTI EMO?

on October 13, 2008
M-am suit in autobuz. Sa ma duc acasa. Pentru ca eu nu am o viata, ca sa stiti. Adica, servciul meu e la 5 minute de casa mea, in varful dealului, in cartierul minunat Zorilor. Eu cand ies, n-o sa ma duc niciodata direct acasa. Poate sa arda, eu ma duc linsitia la vale, ma plimb pana la Teatru sau pana in Mihai Viteazu (atractii turistice, mai ales minunata fantana cantatoare si colorata de vizavi de teatru: la niste ore neelucidate de mine, canta si prinde toate culorile curcubeului, in timp ce un grup de “chinese people” – nu-s chinese, da-s mici si fotografiaza non-stop, casca gura de parca nu s-ar fi vazut lucru mai maret). Ajunsa la punctul terminus, dupa ce imi eliberez cutia craniana de ganduri, ma sui frumusel in 35, ca sa ma intorc in varful dealului, in Zorilor, la mine acasa (e un fel de drum ciclic, vreau eu sa demonstrez ceva prin ruta asta, inca nu-mi dau seama ce, da-i ciclic, dom’le!).
Si mersu’ cu autobuzu’ e un fel de mers la posta pentru mine, daca vreti, ma uit la oameni, ascult conversatii, imi imaginez ca socializez si eu, si uite asa am o viata. Pentru rau-voitori: Na, ca acum v-am demonstrat: I do have a life! Comentarii?
– Tu nu simti cum puti? Da-te dracu jos, s-au mutat toate doamnele de langa tine?
Domn pe la 50 de ani, parul alb si fata rozalie, gata-gata sa guite.
Tigan, tiganca, doi tiganusi, in autobuz si ei.
-Sa moara familia mea, ca noi ne spalam, ce-ti trebuie?
(Adaug: chiar nu miroseau)
-Mai nenorocitule, care dai in cap si furi, mergi pe jos, spanzurat de limba de autobuz, jegos imputit ce esti!
-Lasa-l, draga, in pace, sa n-avem probleme…
Tiganca lunguiata, trasa la fata, cu lacrimi in ochi, puradel in brate, copilut langa:
-Cine-i nenea? Cine-i nenea? Ce-i aia pute?
-Scot cutitu si te tai…mana pe telefon sa cheme intariri…Fir-ai tu sa fii…scoate protofelu, scoate banii…Astia-s bani munciti, fraiere!
-Ma, ca te dau jos si te duc la politie! Te aresteaza ma, boule! Ma, ca sapun trebuiau sa faca din voi! Ma ca de eram eu Hitler, unu nu mai ramanea…
Fete inexpresive, la un semn, 2-3 voci, slabe:
-Lasa-l dom’le in pace, n-a facut nimic!
Nu-s nici moralista. Am tipat si eu sa-i lase in pace.

Off-topic: Cum poti sa fii asa ipocrit sa spui ca iubesti? (Intrebarea retorica pe ziua de azi)

Leave a Reply

