Dora 's WonderNotLand

Wondering about life.

BCA VERSUS RCA. V-ATI PRINS? CA EU AM CAZUT.

on November 18, 2008
Mai nou, am inceput sa ma specializez in constructii. Dar s-o luam cu pasi marunti. Eu altfel n-as fi reusit. Un pas mic pentru mine, un pas mult mai mic pentru cei care m-au ajutat. Am vrut balcon frumos, dom’le, ca al Julietei, sa-mi fie cald si bine in el, sa nu scape pisoias pe geam. Si ce m-am gandit: Termopane (stiu ca s-au fumat deja, dar eu ma modernizez mai greu, mi-s ca lelea de la colt, foarte greu accept schimbari, prefer sa stau pitita acolo si sa maresc ochii, comentand: Tulai, vazut-ai tu…?).

Pas 1:

Sunat acasa:
Mami, friiig, ar fi cazul sa…
Mami: Ai nevoie de bani?
Puiul (nu cel care incearca sa zboare si termina masacrat, dar pe-aproape): Nu… Da, vreau balcon frumos si izolat ca sa fie cald (ma bazam pe faptul ca orice i-as spune mamei, daca e legat de sanatate, implicit confortul puiului, spune ca la comanda: Siiiiiiiigur!)
Mami: Bine!

Simplu.

Pas 2:

Sunat una bucata muncitor Sandu care imi reparase usa si rugat mieros sa vie. Se rezolva.

Simplu.

Pas 3:

Sunat acasa:
Sis, eu, nu vii tu pana la Cluj, ca vine Sandu sa faca balconu si eu nu pot singurica (ma bazam pe aceleasi lucruri pe care ma bazez si la mami).
Sora: Bine.

Simplu.

Pas 4:

Venit sora. Disparut Sandu. Sunat mama. Rugat sa scoata de unde stie ea si pilele ei un muncitor nou-nout. Rezolvat.

Simplu.

Pas 5:

Venit muncitor. Batran. Vorbaret, da’ incet. Pensionar. Nu cara materiale. Sa eliberez balconul. Sa iau BCA de 30/60 – 40 de bucati, daca-i 60/60 – 20 de bucati, rosturi, gresie… Deja m-a pierdut: Carevasazicatelea, BCA nu-i totuna cu RCA.. Hmmm, interesant… Stati, Rewind. Rugat sora sa noteze. Sora notat lista materiale. Sora plecat.

Un pic mai ne-Simplu.

Pas 6:

Sunat mami, nu mai e nevoie sa va zic pe ce ma bazez:
Mami, nu vii sa ma ajuti? Ca vine pensionaru-nenea si eu n-am cu cine sa-l las pe pisoias cat lucreaza el? Mami?
Mami: Bine.

Simplu.

Pas 7:

Plecat la magazin mare, n-o sa-i zic Ambient. Incercat cumparat chestii lista. Ambient intortocheat, cu multe ghisee, infricosator, paradis in destramare al birocratiei, intr-o parte facturezi, in alta platesti. Sughitat. Gasit victima: baiat, tanar, pasat lista: Am nevoie de asta si asta. Dat ochii pe spate. Baiat rezolvat tot. Iesit pentru BCA (adica dat coltu’, pe dreapta, unde-i o hala mare-mare cu chestii prafoase), intrebat nenea de BCA. Dezastru!
DOMNISOARA!!!! E CRIZA IN TOT ORASUL DE BCA DE GROSIME 10!!!!
HA?
Platit ce cumparat. Platit transport. Prea mult de carat singurica. Tepuita. Cu mana mea. I’m lame!
Intors cu coada intre picioare. Schimbat 2 autobuze. Statie 8 de vizavi de Ambient absolut spooky. Smiorcait in telefon: Mamiiiii, siiis!!!

Greu.

Pas 8:

Venit mami.
Negasit BCA nicaieri. Sunat una bucata baiat din Galati, care facut Facultate la Cluj. Ajuta. Sunat muncitor. Ne intarzie.
MA, ACUMA VII, CA-I MAMI, ALTFEL IO NU MAI FAC NIMIC!
Mami calmat pui. Mami si baiat Galati gasit student Sculptura. Student Sculptura avut frate Constructii. Se face.

Greu.

Pas 9:

Mami plecat.
Ramas puiul, pisoias, baiat Galati si student Constructii. Scarpinat dupa ureche. Baiat Galati cumparat materiale. Materiale venit dimineata la 8. 60 de bucati de BCA, 4 saci de mortar de 25 kg fiecare. Pui si baiat Galati ingroziti. Pui incercat mituit muncitor sa le care pana la etajul 2. Esuat lamentabil. Mai putin cu 10 RON in buzunar pentru ca muncitor carat BCA una cate una dintr-o parte in alta a camionului. Pui carat 10 bucati BCA (care nu-i RCA!!!) plus sac 25 kg mortar pana la etajul 2. Mers la lucru. Restul de BCA ramas ca un zid al plangerii in fata bloc cu baiat Galati si baiat student Sculptura, frate baiat Constructii.

Letal. Va zic io.

Pas 10:

Inceput lucru.
Pui isteric: Unde-s rosturile? Betisoarele alea? M-a tepuit Ambientul. Lamurit: rosturile este ce este, adica un kit care se face betisoare, daca pui apa. Uhum!
Baiat Constructii, baiat Galati si pisoias. Certat baiat Galati. Placut baiat Constructii. Pisoias prafuit. Zidit. Balcon Zidit.
Sunat Nelut termopane, numar prin pile de la Nokia. Nelut masurat balcon si bucatarie pentru geam. Nelut plecat. Promis ca revine pentru geamuri. Nelut revenit cu sotie si copil sa ia bani. Pisoias nervos.

Pauza o saptamana. Depresie. Frig. Gaura in balcon. Mamiiiiii! Siiiis!

Pas 11:

Venit termopane. Venit baiat Constructii. Simpatic. Baiat cumparat materiale trebuincioase. Carat singur. 2 zile de praf, gauri, tigari, cafele, cola, povesti, pisoias nervos, pisoias vopsit, pisoias sters, pisoias dormind, pisoias pe marginea balconului, baiat simpatic de la Constructii isteric: Sa nu cada pisoias! Am zis.
Terminat. Sange pe geamuri.Praf in casa. Ramas materiale. Aruncat. Certat cu baiat simpatic Constructii. Pisoias isteric.

Mood: Unavelailabal.

Bilant:

5 de Simplu + Un pic mai ne-Simplu + 2 de Greu + Letal. Va zic io.+ Pauza o saptamana. Depresie. Frig. Gaura in balcon. Mamiiiiii! Siiiis!+Mood: Unavelailabal. = 1000 de euro in euro = 35 – 36 milioane lei vechi in lei vechi = Nu stiu cati de aia noi in de aia noi (lei) = Pui + Pisoias terminati.

Adio, Romeo!

4 responses to “BCA VERSUS RCA. V-ATI PRINS? CA EU AM CAZUT.

  1. lala says:

    Efectiv m-am tavalit de ras. Pup Puiu’ si Pisoiasu’ pentru curaj.

  2. IubitaLui says:

    =)) mult doamna mult…dincolo era mai ieftin:d

  3. dora.bebe says:

    vaaaaai, stiu, dar daca am confundat bca cu rca, iti dai seama cat de bine m-am orientat dupa dincolo :)))) eu am mers pe sistemul : fix it! it’s all that matters

Leave a Reply

